felt jgn merajuk

assalamualaikum semua…
harap semua sihat2 belaka hendaknyer yer…tajuk tak leh blah kan.. saya tahu itu di pikiran kamu (kalau tak sila maapkan patik okeh)..hahah. bukan apa lama sangat dah rasanyer tak jahit felt nie jadik hp strap ker, pencil cas eker….bukannya apa lagik..saya kan baru jer pas merantau dari kuala terengganu ke kota metropolitan nie kan. so felt2 semua kat ganu lah..blom angkat..so di sebabkan gian dah kan…so beli lah jugak..seb baik lah dealer terbesar felt malaysia nie MSCRAFT SHOPPE..tu sekangkang kera dengan saya so senang lah sket (bru tahu neh duk dekat nagn saya)..hehehheheheh. so ape rlagik borong. hehehhe.. ko di sebabkan felt dah beli so felt order leh lah di ambik. but now tutup buat sementara waktu..heheh nak pindah umah (again)…more comfort place so mestilah pack barang-barang kan..so stop kejap.. ade rlah due tiga list order felt nie. so sementara waktu tu sila lah menjamu mata dengan hasil yang tak seberapa ini.
this hp strap actually order by one of my junior together with owl and mr smurf phon estrap. tapi owl and mr smurf lom siap lagik….hehehhe

zoom sket


others order
two domokun
one ladybird pouch
one lady bird pencil case
one camera hp strap

for any enquiries, do contact me

M O H D N A M I Z A M M U D A

+012 922 7754 minamisensei@gmail.com

Advertisements

2 thoughts on “felt jgn merajuk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s